بیوگرافی ارش برهانی


ورزش

این وبلاگ جهت آشنایی شما ورزش دوستان با برخی از ورزش ها وکمی هم مزاح برای تفریح ساخته شده.امیدوارم که راضی باشید.

 

بیوگرافی آرش برهانی بیوگرافی آرش برهانی

 

نام کامل : آرش برهانی

زادروز : ۱۴ سپتامبر ۱۹۸۳ ‏(۳۰ سال)

زادگاه: کرمان، ایران

قد : ۱٫۷۵ متر

نام مستعار : آرش آقای گل

باشگاه کنونی : استقلال تهران

شمارهٔ پیراهن: ۹

پُست : مهاجم

 

 

آرش برهانی (زادهٔ ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در کرمان) یک بازیکن فوتبال ایرانی است. او هم‌اکنون عضو باشگاه استقلال تهران است. او پیش از آمدن به استقلال در تیم پاس تهران و همچنین مدت کوتاهی برای تیم النصر امارات بازی کرده‌است.

آقای گلی

آرش برهانی توانسته در لیگ ۸۸-۸۷، با زدن ۲۲ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را کسب کند وی همچنین با زدن ۱۰۷ گل پس از رضا عنایتی بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران است.

 

سریع ترین هت تریک کننده فوتبال ایران

آرش برهانی در لیگ برتر ایران سال ۸۸-۸۷ در بازی مقابل پیکان در کمتر از ۹ دقیقه ۳ گل به باشگاه پیکان زد تا اگر ساموئل اتوئو سریع‌ترین هت‌تریک ۱۰ سال اخیر بارسلونا را انجام داده، برهانی با نصف زمان مهاجم کامرونی، سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ استقلال و شاید هم تمام مهاجمان ایرانی را رقم زده باشد.

 

برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال تهران

آرش برهانی با ۲ گلی که در مقابل مس کرمان در هفته ۲۱ لیگ برتر۹۲-۹۱ به ثمر رساند، با پیشی گرفتن از علی جباری بازیکن اسبق استقلال با ۸۹ گل زده به ۹۱ گل زده با پیراهن استقلال رسید و عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال را از آن خود کرد. هم اکنون آرش برهانی بازدن ۹۷ گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال می‌باشد.

 

استقلال تهران

آرش برهانی در فصل نقل و انتقالات سال ۱۳۸۶ با استقلال تهران قرارداد بست و به این تیم منتقل شد. با توجه به این که زمزمه پیوستن او به پرسپولیس تهران شنیده می‌شد، با استقلال تهران قرارداد بست و به این تیم منتقل شد. حبیب کاشانی، مدیرعامل وقت پرسپولیس با توجه به توافقات اولیه باشگاه پرسولیس با وی، همان زمان از بابت این انتقال ابراز نارضایتی کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:,ساعت 23:40 توسط سحر| |


Design By : Susa Theme